Barbara Stawarz

Nazywam się Barbara Stawarz-García. Mediami i marketingiem internetowym zajmuję się od 2005 roku. Jestem autorką bestsellerowej książki „Content marketing po polsku” wydanej przez PWN i dziś to właśnie treści w internecie są moją specjalnością. W 2016 roku trafiłam do rankingu najbardziej kreatywnych osób w biznesie magazynu BRIEF. Dziś buduję #HappyContent, agencję Happy Content specjalizującą się w usługach content marketingowych oraz współpracy z influencerami.

Jestem absolwentką Dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim oraz Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej. Specjalizuję się w zakresie e-marketingu i komunikacji internetowej. Prowadzę szkolenia i wykładam na najlepszych uczelniach w Polsce (m.in. SGH, AGH, Uniwersytet SWPS). Pracowałam m.in. dla Allegro, Pfizer, ING Bank Śląski, IDEA Bank czy Hestia.

Uwielbiam smakować życia i doświadczać jego kolorytów. Do tej pory odwiedziłam 40 krajów, wyszłam na Kilimandżaro, obeszłam Annapurnę dookoła, a na Kubie buduję dom.